Ο κύριος «λ» έρχεται στη Λαμία.(λάδι «λ», το πιο ακριβό λάδι στον κόσμο)
Δωρεάν workshop «για απογείωση των προϊόντων σας»
Με τίτλο «Απογείωσε την Προστιθέμενη
Αξία του προϊόντος σου, στόχευσε στην παγκόσμια αγορά!», το Επιμελητήριο
Φθιώτιδας προσκαλεί τα μέλη του σε ένα εξάωρο δωρεάν workshop από τον
Γιώργο Κολλιόπουλο, τον entrepreneur που δημιούργησε το λ /lambda.
Το lambda είναι το πρώτο πολυτελές
ελαιόλαδο στον κόσμο (με παρουσία στα φημισμένα Harrods και Fortnum
& Mason) ενώ ο κύριος «λ» είναι επίσης ιδρυτής της Speiron, της
πρώτης Luxury Food εταιρίας στην Ελλάδα. Ο εισηγητής είναι, επιπλέον,
καταξιωμένος ομιλητής, business mentor και συγγραφέας για το Luxury
Branding.
Το workshop όπως σημειώσαμε θα είναι
διάρκειας 6 ωρών και θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 28 Απριλίου (17:30
– 20:30) & το Σάββατο 29 Απριλίου (10:00 – 13:00) στο Επιμελητήριο
Φθιώτιδας (Όθωνος 3, Λαμία).
Για πληροφορίες σχετικά με το αναλυτικό
πρόγραμμα, την αίτηση συμμετοχής, και περαιτέρω λεπτομέρειες
επικοινωνήστε με τον κο Χριστόφορο Παπαβασιλείου (τηλ. 2231022112, κιν.
6972927017, φαξ. 2231030985, e-mail:papavasiliou@fthiotidoscc.gr, cpap1808@yahoo.gr)
Διαβάστε την Περιγραφή του Επιμελητηρίου για το workshop
Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια
προσπάθεια για αύξηση των ελληνικών εξαγωγών. Οι ελληνικές επιχειρήσεις
στοχεύουν στην αύξηση της παρουσίας τους στην παγκόσμια αγορά. Πώς θα
γίνει, όμως, αυτό αν δεν δημιουργήσει πρώτα η ίδια η επιχείρηση
προστιθέμενη αξία για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της; Και με ποιο
τρόπο μπορεί κανείς να δημιουργήσει υψηλή Προστιθέμενη Αξία; Ποιες είναι
οι τεχνικές και οι στρατηγικές;
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα αναλύεται
πολύ απλά και εύληπτα ο τρόπος δημιουργίας Προστιθέμενης Αξίας (value
added branding) με στόχο τη δημιουργία ισχυρών προϊόντων για την
παγκόσμια αγορά. Κεντρικό θέμα του workshop: ο τρόπος να προσθέσεις
υψηλή Προστιθέμενη Αξία στην ιδέα ή το προϊόν σου και να φτιάξεις ένα
ισχυρό brand με στόχο την παγκόσμια αγορά. Επιπρόσθετα, το workshop αυτό
θα προσφέρει στους συμμετέχοντες την γνώση και την εμπειρία να
διαχωρίζουν τον όρο packaging από τον όρο branding (στην Ελλάδα οι όροι
αυτοί χρησιμοποιούνται εδώ και καιρό από πολλούς «ειδικούς» και έχουν
κακοπάθει).
efthia.gr
efthia.gr
Σχόλια