Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέντευξη με τον Δημήτρη Ντουραμάνη ( Dj Dura)

Ποιος είναι ο Πίπης και ποια η σχέση του με τον Αλέξη Κομνηνό;

και τελικά ποιος είναι ο Δημήτρης Ντουραμάνης;


Ο Δημήτρης Ντουραμάνης ή αλλιώς Dura, εμφανίζεται στο timeline μας και μας φτιάχνει την μέρα, με τα καυστικά του σχόλια για την περίπλοκη καθημερινότητα που βιώνει ο ίδιος, αλλά και καθένας από εμάς. Ακούμε τις μουσικές του σε ψαγμένα μπαρ της Αθήνας, αλλά κυρίως τον βάλαμε στην καρδιά μας γιατί μας γνώρισε τον Αλέξη Κομνηνό, έναν τύπο που σφυρίζει αδιάφορα.










Ποιος είναι ο Πίπης; Και γιατί σφυρίζει;
Ο Πίπης ειναι ο Αλέξης Κομνηνός. Που είναι αρκουδάκι. Το πίπης δεν είναι όνομα, αλλά ιδιότητα. Αυτός που σφυρίζει, πιπίζει, δηλαδή είναι Πίπης. Οπόταν ο Αλέξης Κομνηνός το αρκουδάκι, σαν Πίπης, σφυρίζει και έγινε Πίπης και σφυριχτής, διότι ήθελε να εκφραστεί καλλιτεχνικά, δεν τον συγκινούσε η ήσυχη και επικερδής δουλειά του κηπουρού, επάγγελμα που εξασκούσε, μέχρι να γίνει πίπης (και μάλιστα διάσημος και τρανός)!






Πως κυλάει η ζωή σου;
Λείπω 5 χρόνια από την Αθήνα, μετά από 23 χρόνια ζωής σ' αυτήν. Έφυγα, πήγα Βερολίνο, και τα τελευταία 3 χρόνια, ζω στο χωριό και τον κήπο μου, που είναι 188 χλμ βόρεια της Αθήνας. Συχνά - πυκνά παίρνω το κτελ, και πάω για 5ημεράκια κάτω. Η ζωή κυλάει σαν να κάνω διακοπές. Ο κόσμος συνήθισε στην ανέχεια, και δεν παραμιλάει σε τρανς απελπισίας, όπως τον πρώτο καιρό. Προσπάθειες γίνονται, το παλεύει ο κόσμος. Οι χιπστερς, και γενικότερα πολύς κόσμος προσπαθεί να μιμηθεί έναν βερολινέζικο τρόπο ζωής (βλέπε ψαγμένα μπάρ), όπως, βέβαια την αντιλαμβάνεται επιστρέφοντας από τις διακοπές τους στο Βερολίνο. Είναι αστείο, όταν είσαι καλά ψυχολογικά, είναι εκνευριστικό, όταν δεν είσαι. Θα μπορούσε η πόλη, να έχει το δικό της ύφος, και ευελπιστώ να συμβεί. Πλέον βρίσκεις φτηνές τυροπιτούλες και εσπρέσο, ας το βάλουμε στα συν.





Tι γίνεται με τις μουσικές σου; Γράφεις, μιξάρεις, παίζεις;


Έγραφα μ' ένα παιδί, μέχρι τον Ιανουάριο, μετά τα φόρτωσα στον κόκορα. Τώρα πάλι θέλω πολύ, έχω μια φίλη κι έναν φίλο εκλεκτό (μπασίστας μας στους paranga soundsystem), αλλά καθώς δεν κατοικώ στην Αθήνα είναι κάπως δύσκολο. Όμως ασχολούμαι με την λογοτεχνία, έχω φτιάξει ένα χυδαίο πορνό, που όμως δεν τελειώνει ποτέ. Γράφω επίσης στάτους στο φέισμπουκ, και μια μέρα, θα γράψω τις προσωπικές μου περιπέτειες, σε μπουκόφσκι στάϊλ, να τα αγοράζουνε οι μπουρζουάδες, που θέλουν να νιώσουν μποέμ, και εγώ να τα κονομάω. Με τον εκδοτικό μου μιλάω συχνά. Όσο για τα ντιντζειλίκια παίζω σε after στο "Skull", αραιά και που, με τα βινύλια μου, το «τεκνόν», μετά του ωφελίμου (ωραία πάρτι είναι αυτά). Και στο «huge», (που είναι πολλυ μικρό), παίζω τα σιντί μου, αλλά σχεδόν καθόλου ηλεκτρονική μουσική. Το όνειρο μου είναι να παίξω Θεσσαλονίκη, το έχω πει σε διάφορους, και θα δούμε.










Τι σου συμβαίνει και τα στάτους σου έχουν τόση αισιοδοξία, χιούμορ, ατάκα;
Τα γράφω πρωί, που έχω την ορμή του εσπρέσο, και την αισιοδοξία του πρωινού. Τα καλύτερα είναι τα μαύρα μου, αλλά φροντίζω, να αφήνω κανένα παραθυράκι, μην ψυχοπλακώνεται, ο ταλαιπωρημένος συνάνθρωπος









Πίσω στον Πίπη…Που τον βρίσκουμε να τον κάνουμε φίλο μας;
Τον Πίπη τον βρίσκουμε, στις εκδόσεις Τυφλόμυγα, στη οδό Αραχώβης. Παλιά ήταν σε όλα τα κεντρικά βιβλιοπωλεία. Επίσης τον βρίσκεις (όταν έχω) στο ίνμποξ μου (που στέλνω πανελλαδικά), κι έτσι έχω 7 ευρώ κέρδος. Διότι όταν το βιβλίο αγοραστεί από αλλού, δεν βγάζω μια, αλλά είναι καλά παιδιά στην τυφλόμυγα, και κουλ. Επίσης τον βρίσκετε στο www.bibliopolio.gr.






Τι κάνεις αυτό τον καιρό; Με τι ασχολείσαι και με τι θα ήθελες να ασχολείσαι;
Ασχολούμαι με κηπουρική. Κάνω βόλτες τον σκύλο μου, και ποδήλατο σε επαρχιακούς δρόμους. Θα ήθελα να έπαιζα με τον Άγγελο και την Μαρία μουσική, αλλά όχι κάθε μέρα. Διότι δεν μπορώ να ζήσω στην Αθήνα, πάλι. Αλλά θέλω να παίξω μ' αυτούς. Ειδικά με τον Άγγελο, που είναι ο ένας από τους πνευματικούς αδερφούς μου.






Ελπίζεις σε κάτι;
Έπαιξα σήμερα 2 ευρώ στοίχημα, και αν κερδίσω, θα πάρω 92,30 πίσω. Ελπίζω να τα πούμε στη Θεσσαλονίκη. Πολύ μου αρέσει. Η άνω πόλη, η Ναβαρίνου, η Καμάρα, και το φαγητό, τα παιδιά της, τα μπαρ, και όλα. Βασικά, δεν κατάλαβα ποτέ, γιατί δεν έζησα Θεσσαλονίκη.




***


Έχεις λύπη? Πάρε Πίπη, το φανταστικό αρκουδάκι που διώχνει την θλίψη του μακριά. Κυρίως γιατι κοστίζει 7 ευρώ. Ένα βιβλίο, όχι για όλη την οικογένεια, φθηνό, εύκολα μεταφερόμενο, με εργονομικό σχήμα που βοηθά, το καπάκωμα του βραδινού νερού, με μυστικά ηθικά διδάγματα, εικονογράφηση, μαλακό εξώφυλλο, με σελίδες που δεν ξεβάφουν και αντέχουν στον χρόνο.


Ένα βιβλίο, σχεδόν χωρίς ορθογραφικά λάθη



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)