Δικαιώματα του αγοραστή όταν ο πωλητής εκπληρώνει πλημμελώς την υποχρέωσή του
Επιστολή με την οποία ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με τα
πραγματικά ελαττώματα σε προϊόντα και πλημμελείς υπηρεσίες, απέστειλε η
Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Στερεάς Ελλάδας.
ΕΠΚΑ-ΣΤΕ
Mε αφορμή πολλές καταγγελίες σχετικά με πραγματικά
ελαττώματα σε προϊόντα και πλημμελείς υπηρεσίες σε αντίθεση με τα
συμφωνημένα να γνωρίζουμε ότι ο αγοραστής έχει δικαίωμα να απαιτήσει:
1. Διόρθωση του πράγματος, ή
2. Ατικατάσταση του πράγματος, ή
3. Μείωση του τιμήματος, ή
4. Υπαναχώρηση, και
5. Σωρευτικά με ένα από τα ανωτέρω δικαιώματα, αποζημίωση για την ζημία που δεν καλύπτεται από αυτό, ή
6. Διαζευκτικά με τα ανωτέρω αποζημίωση για την μη εκπλήρωση της σύμβασης
Για περισσότερα και αναλυτικότερα στην ιστοσελίδα της ΕΠΚ-ΣτΕ πατήστε εδώ.
Σχόλια