Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καταγγελια μαθητριας για τα αδεσποτα στο Μώλο

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Η κατάσταση με τα αδέσποτα σκυλιά στον Μωλο έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο.Σημερα το βράδυ στις 12:30 έφευγα από το σπίτι μιας φίλης περπατάω για περίπου 300 μέτρα φτάνω σε ένα στενό πολύ κοντά στην πλατεία αλλά δεν ήμουν μόνη μου ήταν και 3 σκυλιά τα 2 πίσω από έναν κάδο δεν τα είχα δει καν και το 3ο ξαπλωμένο στον δρόμο είπα από μέσα μου οτι όλα ειναι εντάξει,δεν είναι τπτ,ένα απλό σκυλάκι μην φανεί ότι φοβάσαι.Είχαμε 3 μέτρα απόσταση με τον σκύλο,εγώ περπατούσα και μιλούσα στο κινητό κινητό,δεν έδωσα σημασία στο σκυλί και και ξαφνικά πετάγονται πίσω από τον κάδο τα άλλα 2 σκυλια και αρχιζουν να με κυνηγούν,με περικύκλωσαν γαβγιζαν πολύ δυνατά σε σημείο που είπα πάει αυτό ήταν σε έφαγαν ζωντανή ξεκίνησα να ούρλιαζω για βοήθεια αλλά μάταια,δεν δε με άκουγε κανείς,είχα μείνει μόνη και τρομαγνενη στο έλεος μερικών πεινασμένων αδέσποτων σκυλιών μέχρι που πέταξα το τσαντάκι που κρατούσα στο χέρι μου χωρίς να χτυπήσω κανένα και φυσικά και έφυγαν.Αγαπω τα ζώα πάρα πάρα πολύ ειδικά τα σκυλάκια τα λατρεύω αλλά η κατάστασή έχει ξεφύγει. ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΤΙ ΑΡΜΌΔΙΕΣ ΑΡΧΈΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΊΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)