Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Να πως θα πάτε από Λαμία – Αρτα σε μόλις 90 λεπτά! Και όμως γίνετε


Για τους δύσπιστους, μόλις χθες το κάναμε και σήμερα σας παρουσιάζουμε τη νέα διαδρομή, από Λαμία για Αρτα σε έναν νέο δρόμο και μάλιστα με πλήρη ασφάλεια, μακρυά από στροφές και βουνά!
Παραδόθηκε τη Δευτέρα στην κυκλοφορία ο νέος δρόμος από Καραβόπορο έως Λυγαριά που κατασκεύασε η Περιφέρεια Θεσσαλίας με προϋπολογισμό 20,5 εκ. ευρώ.
Πρόκειται για ένα έργο, που βοηθά στην οδική σύνδεση από τα Τρίκαλα μέχρι την Άρτα και διασφαλίζει την ασφάλεια, την ταχύτητα, την ομαλή διακίνηση των ανθρώπων της περιοχής γενικότερα.  Επομένως αν κάποιος φτάσει σε 80 λεπτά περίπου από Λαμία στα Τρίκαλα, τότε από εκεί η απόσταση δεν είναι ούτε 10 λεπτά!
Ο νέος υψηλών προδιαγραφών σύγχρονος οδικός άξονας είναι μήκους περίπου 10 χιλιομέτρων, διαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και παράπλευρες οδούς. Βοηθά την μετακίνηση για αγροτικές εκμεταλλεύσεις ενώ διαθέτει τρεις ανισόπεδους κόμβους στον Παραπόταμο, τη Λυγαριά και το Δροσερό και επίσης αναμορφώθηκε και ο κόμβος στους Γόμφους.
Σκεφτείτε πως το 2017 που θα δοθεί στην κυκλοφορία και η Ε65 από τη Λαμία στα Τρίκαλα θα χρειαζόμαστε μόνο 40 λεπτά και μέχρι τα παράλια του Ιονίου σε 60 λεπτά!
Μέχρι στιγμής δεν έχουμε ενημερωθεί για το ύψος των διοδίων!!!…μη ξεχνιόμαστε!

Αυτοκινητόδρομος Ε65: Προπομπός υλοποίησης η ένταξη στο ΠΔΕ για το τμήμα Τρίκαλα-Εγνατία
Προπομπός για την μελλοντική υλοποίηση του βόρειου τμήματος του Ε65 Τρίκαλα-Εγνατία θεωρείται από πολλούς η ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Το ποσό με το οποίο χρεώθηκε το ΠΔΕ είναι 490εκ.ευρώ και αρχικά αποτέλεσε έκπληξη καθώς όπως είναι γνωστό προτεραιότητα στην κατασκευή έχει το νότιο τμήμα από τη Λαμία μέχρι την Ξυνιάδα.
Ουσιαστικά πρόκειται για μία κίνηση με σημασία καθώς από τη μία το Υπουργείο Υποδομών δείχνει ότι δεν ξεχνά το βόρειο τμήμα και από την άλλη μία ακόμα κόντρα με το ΥΠΟΙΚ που ξεκίνησε άλλωστε με το θέμα των αυτοκινητόδρομων.
Η χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος λόγω της μεγάλης στενότητας του Νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 έχει μεγάλες πιθανότητες να βρεθεί μέσω του Πακέτου Γιουνκέρ καθώς διαθέτει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Είναι ώριμο μελετητικά, έχει ανταποδοτικότητα και είναι εύκολο να τραβήξει κεφάλαια.
Η κατασκευή του τμήματος Τρίκαλα-Εγνατία έχει απασχολήσει τα τελευταία χρόνια την επικαιρότητα καθώς η αρχική χάραξη που έφερνε το δρόμο πιο κοντά στο Μέτσοβο δημιούργησε περιβαλλοντικά προβλήματα και αντιδράσεις.
Τελικά επικράτησε η άποψη να οδεύσει ανατολικότερα ο δρόμος και να καταλήγει στο Κηπουργιό Γρεβενών ως η φθηνότερη απο όλες τις λύσεις αν και προσθέτει περίπου 20χλμ στη διαδρομή προς Ηγουμενίτσα.
Επί της ουσίας αναμένουμε ανακοινώσεις από το ΥΠΟΜΕΔΙ τόσο για την τύχη αυτού του έργου όσο και για το νότιο στο πακέτο της συμφωνίας για τους αυτοκινητόδρομους.
Οι ανακοινώσεις αυτές θα γίνουν όταν ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις για την ένταξη των έργων στο Νέο ΕΣΠΑ κάτι που σήμερα βρίσκει αντίθετο το ΥΠΟΙΚ αλλά θεωρείται σχεδόν αναπόφευκτο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)