Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νοσοκομείο Λαμίας: Αντί για Οφθαλμίατρος τον είδε καρδιολόγος!

  Νοσοκομείο Λαμίας: Αντί για Οφθαλμίατρος τον είδε καρδιολόγος!
Η καταγγελία έγινε από αναγνώστη του LamiaReport το βράδυ της Τετάρτης (4/10/17).
«Τώρα μόλις πήγα στο νοσοκομείο Λαμίας με γρέζι στο μάτι και δεν υπήρχε οφθαλμίατρος. Βέβαια μου έκανε πλύσεις ένας καρδιολόγος αλλά το γρέζι δεν έφυγε.
Είναι ντροπή να μην υπάρχει οφθαλμίατρος. Όχι μόνο σήμερα αλλά ούτε αύριο το πρωί όπως μου είπανε Γιατί βγαίνεις σε άδεια Χθες πήγε και άλλο οφθαλμολογικό Περιστατικό τα ίδια. Και τώρα είμαι αναγκασμένος να πάω έξω σε γιατρό να πληρώσω 40 με 50€.
Δουλεύω μεροκάματο και πληρώνω ασφάλεια. Γιατί την πληρώνω αν είναι να πηγαίνω στον ιδιώτη; Με ρώτησε κανείς αν τα έχω αυτά τα χρήματα ή αν μου περισσεύουν;
Αν το νοσοκομείο της Λαμίας που είναι έδρα Περιφέρειας δεν έχει έναν οφθαλμίατρο να εφημερεύει, τότε τι να πούμε; Καλύτερα να το ονομάσουν Κέντρο Υγείας Λαμίας, αφού δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ούτε ένα απλό περιστατικό. Αν υπήρχε σοβαρός τραυματισμός στο μάτι τι θα γινόταν?»
Αγανακτισμένος Ασφαλισμένος Φορολογούμενος Πολίτης
lamiareport.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)