Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mικτή χορωδία Μώλου 2017:"ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ"-Παραδοσιακό Λοκρίδας.(video)

Παραδοσιακό Λοκρίδας- Διασκευή: Αντώνης Μπαλής
τραγουδά η μικτή χορωδία Μώλου 2017

Μένα μου λέν οι φίλοι μου
Μου λεν να τραγουδήσω. μα εγώ τους ,
λε νέγω δεν μπορώ ,πάλι δεν μπορώ.

Μα εγώ τους λέγω δεν μπορώ
τους λέγω δεν αδειάζω θέλω να,
νε νέβω σε βουνό, πάλι σε βουνό.

Θέλω να ανέβω σε βουνό
σε ενα μαρμαροβούνι να πελε,
κινήσω μάρμαρο ,πάλι μάρμαρο.

Να πελεκήσω μάρμαρο
σε ριζιμιό λιθάρι να φτιάξω,
σταναυροκάθισμα, πάλι κάθισμα.

Να φτιάξω σταυροκάθισμα
να σταυρωθώ να κάτσω να αφουγκρια,
στω νω την πέρδικά ,πάλι πέρδικα.

Να αφουγκριαστώ την πέρδικα
την πικροκαταρούσα πως κατά,
ριένεται τον αητό ,πάλι τον αητό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)