Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δωρεάν workshop από το ΕΒΕ Φθιώτιδας, 28-29 Απρίλη, στη Λαμία


Το Επιμελητήριο Φθιώτιδας, διοργανώνει δωρεάν workshop, διάρκειας 6 ωρών, το διήμερο 28 (17:30 – 20:30) – 29 Απρίλη (10:00 – 13:00) στο Επιμελητήριο Φθιώτιδας, με τίτλο: «Απογείωσε την Προστιθέμενη Αξία του προϊόντος σου, στόχευσε στην παγκόσμια αγορά!»

Περιγραφή
Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια προσπάθεια για αύξηση των ελληνικών εξαγωγών.
Οι ελληνικές επιχειρήσεις στοχεύουν στην αύξηση της παρουσίας τους στην παγκόσμια αγορά.
Πώς θα γίνει, όμως, αυτό αν δεν δημιουργήσει πρώτα η ίδια η επιχείρηση προστιθέμενη αξία για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της;
Και με ποιο τρόπο μπορεί κανείς να δημιουργήσει υψηλή Προστιθέμενη Αξία;
Ποιες είναι οι τεχνικές και οι στρατηγικές;
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα αναλύεται πολύ απλά και εύληπτα ο τρόπος δημιουργίας Προστιθέμενης Αξίας (value added branding) με στόχο τη δημιουργία ισχυρών προϊόντων για την παγκόσμια αγορά.
Κεντρικό θέμα του workshop: ο τρόπος να προσθέσεις υψηλή Προστιθέμενη Αξία στην ιδέα ή το προϊόν σου και να φτιάξεις ένα ισχυρό brand με στόχο την παγκόσμια αγορά. Επιπρόσθετα, το workshop αυτό θα προσφέρει στους συμμετέχοντες την γνώση και την εμπειρία να διαχωρίζουν τον όρο packaging από τον όρο branding (στην Ελλάδα οι όροι αυτοί χρησιμοποιούνται εδώ και καιρό από πολλούς «ειδικούς» και έχουν κακοπάθει).
 
Υπεύθυνος εισηγητής
Εισηγητής στο workshop θα είναι ο Γιώργος Κολλιόπουλος, ο entrepreneur που δημιούργησε το λ /lambda/, το πρώτο πολυτελές ελαιόλαδο στον κόσμο (με παρουσία στα φημισμένα Harrods και Fortnum & Mason) και ιδρυτής της Speiron, της πρώτης Luxury Food εταιρίας στην Ελλάδα.
Ο εισηγητής είναι, επιπλέον, καταξιωμένος ομιλητής, business mentor και συγγραφέας για το Luxury Branding.
***  Πληροφορίες σχετικά με το αναλυτικό πρόγραμμα, την αίτηση συμμετοχής, και περαιτέρω λεπτομέρειες από τον Χριστόφορο Παπαβασιλείου (τηλ. 2231022112, κιν. 6972927017, φαξ. 2231030985, e-mail:papavasiliou@fthiotidoscc.gr, cpap1808@yahoo.gr)
Πρόγραμμα
Παρασκευή 28 Απριλίου (17:30–20:30)
Εισήγηση Πρώτη – Ορίζοντας το ισχυρό brand
Αναλύονται τα χαρακτηριστικά κάθε ισχυρού/διαχρονικού brand (Όραμα, Ιδέα, Όνομα) και δίνονται παραδείγματα με εύληπτο τρόπο.
Εισήγηση Δεύτερη – Δημιουργώντας υψηλή Προστιθέμενη Αξία
Αναλύονται τα 4 Μυστικά Κλειδιά για τη δημιουργία υψηλής Προστιθέμενης Αξίας και δίνονται παραδείγματα για την κατανόησή τους.
Εισήγηση Τρίτη – Πώς κάνεις διαχρονικό management σε ένα brand υψηλής Προστιθέμενης Αξίας
Αναλύονται οι στρατηγικές τιμολόγησης και μη-έκπτωσης, επικοινωνίας, προώθησης, οι επεκτάσεις σε άλλα προϊόντα, καθώς και ο τρόπος εξαγωγών.
Σάββατο 29 Απριλίου (10.00 –13.00)
Workshop δημιουργίας ενός brand υψηλής Προστιθέμενης Αξίας
Με βάση τη γνώση που απέκτησαν την πρώτη μέρα, οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε γκρουπ.
Το κάθε γκρουπ δημιουργεί για πρακτική εξάσκηση ένα brand υψηλής Προστιθέμενης Αξίας, με την καθοδήγηση του εισηγητή.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)