Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φθιώτιδα: Ποιος θα πληρώσει τη ζημιά στα αυτοκίνητα από τις Λακκούβες?


«Θα ήθελα κι εγώ σαν απλός πολίτης αυτού του τόπου να εκφράσω την αγανάκτησή μου και την οργή μου προς τις υπηρεσίες που είναι υπεύθυνες για το μαύρο χάλι πολλών δρόμων της ευρύτερης περιοχής της Λαμίας!
Παρόλο που είχα διαβάσει για τις λακκούβες που υπάρχουν σε πολλούς δρόμους και είχα αυξημένη την προσοχή μου σήμερα έπεσα κι εγώ θύμα ενός τέτοιου περιστατικού στην παλιά εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας στο ρεύμα για Λαμία κάνα 2 χιλιόμετρα πριν το χωριό Θερμοπύλες! Αποτέλεσμα αυτής της πτώσης σε μια νερολακκούβα όχι πολύ μεγάλη άλλα με αρκετό βάθος ήταν να καταστρέψω 2 λάστιχα του αυτοκινήτου μου να στραβώσει 1 ζάντα, πράγμα που με εξανάγκασε να καλέσω και βουλκανιζατέρ για να μπορέσω να επιστρέψω σπίτι μου.

Δείτε περισσότερα στο  lamiareport.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)