Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η εγκύκλιος για την κατάργηση και ίδρυση σχολικών μονάδων


Ξεκινά η διαδικασία για την κατάργηση, ίδρυση και την προαγωγή των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συμπεριλαμβανομένων και των Τμημάτων Ένταξης Π.Ε. και Δ.Ε.
Ειδικότερα με εγκύκλιο που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης Π.Ε. και Δ.Ε όπως, σε συνεργασία με τους Διευθυντές των Διευθύνσεων Π.Ε. και Δ.Ε, τους Σχολικούς Συμβούλους Ειδικής Αγωγής και τους Σχολικούς Συμβούλους Π.Ε. και Δ.Ε., όπου αυτό απαιτείται , να συντάξουν και να απευθύνουν τις ως άνω προτάσεις – εισηγήσεις και συγκεκριμένα για την ίδρυση, προαγωγή, υποβιβασμό, κατάργηση και συγχώνευση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συμπεριλαμβανομένων και των Τμημάτων Ένταξης Π.Ε. και Δ.Ε. Η εισήγηση με όλη την τεκμηρίωση θα πρέπει να σταλεί στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του υπουργείου Π.Ε.Θ προκειμένου για την έκδοση σχετικής Υπουργικής Απόφασης. Ο υπουργός καλεί τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης Π.Ε. και Δ.Ε να φροντίσουν ώστε: Α) Να συνοδεύσουν το φάκελο της πρότασης- εισήγησης με τη γραπτή γνώμη τους, η οποία στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους οφείλει να σταθμίζει τις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε περιοχή και να προκρίνει τις προτάσεις εκείνες που καλύπτουν τις ανάγκες της και παρέχουν υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό έργο στα σχολεία της περιοχής. Β) Να φροντίσουν για την τεκμηρίωση των προτάσεων σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις περί του αριθμού των μαθητών με τις σχετικές γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ, συνυποβάλλοντας τα σχετικά αντίγραφα καθώς και συμπληρωμένους τους δύο συγκεντρωτικούς συνοδευτικούς πίνακες στο ΥΠ.Π.E.Θ (Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής –Τμήμα Α ́, Α. Παπανδρέου 37,Τ.Κ. 15180 Μαρούσι) και στην ηλεκτρονική διεύθυνση :t08dea1@minedu.gov.gr. Γ) Να φροντίσουν για την ορθή διαχείριση προσωπικών δεδομένων και τη μη διακίνηση στα διαβιβασθέντα έγγραφα των ονομάτων των μαθητών. Κατά τη σύνταξη των εισηγήσεων , θα πρέπει να ληφθούν υπόψη: α. Οι ιδιαίτερες συνθήκες της περιοχής (χιλιομετρικές αποστάσεις, δυνατότητα μεταφοράς των μαθητών κ.ά.). β. Η βούληση των γονέων, της τοπικής κοινωνίας και των φορέων της περιοχής. γ. Ο αριθμός των προς φοίτηση μαθητών για όλες τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Π.Ε και τα Τμήματα Ένταξης Π.Ε. και Δ.Ε. Ειδικά για ίδρυση νέας Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Π.Ε. θα πρέπει ο αριθμός των προς φοίτηση μαθητών να είναι τουλάχιστον πέντε (5). «Στον πίνακα 1» πρέπει να καταχωρηθεί ο συνολικός αριθμός των μαθητών ανά κατηγορία ειδικής εκπ/κης ανάγκης. δ. Ο βαθμός δυσκολίας των διαγνωσμένων ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών και ο τρόπος εκπαιδευτικής τους υποστήριξης όπως αυτός προκύπτει από την εισήγηση του οικείου ΚΕΔΔΥ. ε. Σε περίπτωση ίδρυσης νέας Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Π.Ε. είναι απαραίτητη προϋπόθεση, για την έγκριση της, η απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου του αρμόδιου Δήμου, η οποία να εξασφαλίζει με σαφήνεια τόσο τη δυνατότητα στέγασης όσο και την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων της προτεινόμενης δομής. Στην περίπτωση των εργαστηρίων να αναφερθούν οι δαπάνες εξοπλισμού για κάθε έτος από τα επόμενα οικονομικά έτη με την αντίστοιχη βεβαίωση δαπάνης. Επίσης να σταλεί η βεβαίωση δαπάνης για την αντιμετώπιση των εξόδων λειτουργίας των ιδρυομένων σχολικών μονάδων, από τους οικείους ΟΤΑ με την δυνατότητα κάλυψης των δαπανών που βαρύνονται και για το τρέχον οικ. Έτος. Επισημαίνεται ότι θα πρέπει να σταλεί η αντίστοιχη βεβαίωση δαπάνης για την αντιμετώπιση των εξόδων λειτουργίας και των Τμημάτων Ένταξης Π.Ε & Δ.Ε. Σε περίπτωση μίσθωσης κτηρίου για τη στέγαση ΣΜΕΑΕ ή Τμημάτων Ένταξης η πρόταση- εισήγηση πρέπει θα πρέπει συνοδεύεται από ειδική έκθεση δαπάνης της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης στην οποία να αναφέρεται με σαφήνεια η εξεύρεση του κατάλληλου χώρου και η κάλυψη της σχετικής δαπάνης. στ) Οι υποσημειώσεις στους δύο συνοδευτικούς πίνακες. ζ) Η συμπλήρωση του «πίνακα 1» πρέπει να γίνει με αξιολογική σειρά (ως προς τις ιδρύσεις), με ευθύνη των Δ/ντών των Δ/νσεων Π.Ε. Στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι : Α) Οι προτάσεις που δεν θα είναι πλήρεις δεν θα αξιολογηθούν από την Υπηρεσία μας. Β) Επίσης, προτάσεις που είχαν υποβληθεί στο παρελθόν δεν θα συνυπολογιστούν και ζητείται επικαιροποιημένη τεκμηρίωσή τους εξ αρχής. Γ) Η εγκύκλιος για προτάσεις ίδρυσης, προαγωγής, υποβιβασμού και κατάργησης Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ειδικά Γυμνάσια και Λύκεια, Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια, ΕΕΕΕΚ) θα εκδοθεί αφού ολοκληρωθεί από την υπηρεσία η προσαρμογή του πλαισίου λειτουργίας των ανωτέρω δομών. www.diorismos.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)