Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνεχίζει να προκαλεί το λαό της Φθιώτιδας ο Μιχ. Χρυσοχοϊδης με συνέντευξη στο Ρ/Σ ΒΗΜΑ FM

Και για να μην ξεχνιόμαστε… Κατασκευάζεται και σύντομα μπαίνει σε λειτουργία  νέος σταθμός διοδίων έξω από τη  Λαμία στη «Μαυρομαντήλα»!

Συνεχίζει να προκαλεί ο Υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοϊδης και μετά την ανακήρυξη του  ως «ανεπιθύμητο  πρόσωπο  για τη Φθιώτιδα» από το Δημοτικό Συμβούλιο Λαμίας και τους φορείς του Νομού. Σε χθεσινή συνέντευξη που έδωσε στο Ρ/Σ Βήμα FM σε ερωτήσεις  «πρόθυμων»  δημοσιογράφων του σταθμού για το θέμα των νέων πλευρικών διοδίων  σε Μπράλο και Μώλο,  ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, υπερασπίστηκε τις αποικιοκρατικές συμβάσεις  παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων που εξυπηρετούν τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων.
Παράλληλα  επιτέθηκε  μιλώντας με απαξιωτικά λόγια σε αυτοδιοικητικούς, πολιτικούς και πολίτες της Φθιώτιδας που αντιδρούν στην εγκατάσταση των  διοδίων αντί να λένε ευχαριστώ που έρχεται η ανάπτυξη στην περιοχή τους με την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων. Διαστρεβλώνοντας τα πραγματικά γεγονότα επέρριψε ευθύνες στους κατοίκους της Φθιώτιδας ακόμα και για τη ματαίωση της ζεύξης του Μαλιακού,  επικαλέστηκε τοπικά μικροσυμφέροντα  που επιτρέπουν να κυκλοφορούν νταλίκες μέσα σε οικισμούς και ζήτησε από όλους «να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να εφαρμόσουν τους νόμους».
Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξης του Υπουργού στο Ρ/Σ  ΒΗΜΑ FM:
Μ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Πριν επιστρέψω στα πολιτικά, θέλω να μας πείτε και την άποψή σας κι ένα σχόλιο. Μ’ αυτά τα περιφερειακά διόδια που μπήκαν εκεί στη Λαμία, Μπράλο, Μώλο κτλ., κι έχουν ξεσηκώσει τον κόσμο όλο, ο Μπακογιάννης, ο Μητροπολίτης εκεί, οι Δήμαρχοι κτλ., τι ακριβώς συμβαίνει;
Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: Είπαμε προηγουμένως για το δίκαιο κράτος. Κράτος που εφαρμόζει νόμους δίκαιους και κράτος που κατανέμει τα βάρη επίσης δίκαια και αναλογικά. Σας θυμίζω λοιπόν, επειδή και οι δυο είστε πολύ έμπειροι δημοσιογράφοι, ότι δυο γενιές ανθρώπων στη Φθιώτιδα και εκπρόσωποί τους, πάλευαν για να περάσουν οι δρόμοι από τη Λαμία, για να μη γίνει υπόγεια διάβασή μέσω του Μαλιακού, το θυμάστε.
Μ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Το θυμόμαστε, βεβαίως.
Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: Αυτή τη στιγμή πρέπει να σας πω, επειδή μιλάμε για το δίκαιο, γίνονται έργα 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στην περιοχή. Σε ενάμισι χρόνο από σήμερα, το Καρπενήσι θα απέχει 2 ώρες κι ένα τέταρτο, γιατί θα φτιάξουμε και το κομμάτι αυτό που δεν έγινε, δηλαδή από τη Λαμία μέχρι το Λιανοκλάδι, μέχρι το Δομοκό. Σπάει η απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας. Απασχολούνται χιλιάδες εργαζόμενοι, κάτοικοι της Φθιώτιδας στην περιοχή. Υπάρχει ένα ζήτημα όμως, που δεν εννοούν ορισμένοι να καταλάβουν ή δε θέλουν να καταλάβουν, γιατί εξυπηρετούν πολύ μικρά, τοπικά συμφέροντα.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Πρώτον, τα διόδια αυτά ψηφίστηκαν το 2007, ορισμένοι μάλιστα από αυτούς που ήταν εισηγητές τότε σε συμβάσεις, Βουλευτές, σήμερα μιλάνε για μάστιγα. Ποιον κοροϊδεύουν; Δεύτερον, τα διόδια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη, δεν κάνουμε κάτι πρωτότυπο εδώ στην Ελλάδα. Ποια είναι η μάστιγα λοιπόν; Κάνουμε κάτι διαφορετικό στην Ελλάδα; Τρίτον, είπαν κάποιοι: «μα γιατί δε διαπραγματευθήκατε τώρα που ξανάρχισαν οι συμβάσεις; Ναι, το 2007 έγιναν τα διόδια αποφασίστηκαν, αλλά γιατί δε διαπραγματευθήκατε φθηνότερα διόδια;». Η απάντηση είναι η εξής. Εάν έμπαιναν οι διαπραγματευτές, μεταξύ των οποίων κι εγώ, στη λογική να διαπραγματευθούμε ξανά τις συμβάσεις με επιτόκια 2%, και 3% σε ό,τι αφορά τα διόδια με 34 Τράπεζες και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, την ώρα που τα επιτόκια της Ελλάδας σήμερα όπως ξέρετε, είναι 9% και 10%, ποιον θα βλάπταμε λοιπόν; Δε θα βλάπταμε τους πολίτες; Τέταρτο και πιο σημαντικό απ’ όλα. Εδώ υπάρχει κάτι το οποίο πραγματικά δείχνει πόσο οι ταγοί, αυτοί που εκλέχθηκαν για να υπηρετούν το λαό, δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Σας ρωτώ και τους δύο και ρωτώ και τους ακροατές, επιτρέπεται να κυκλοφορούν νταλίκες μέσα σε συνοικισμούς, σε οικισμούς, σε πόλεις;
Α. ΡΑΒΑΝΟΣ: Προφανώς όχι.
Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: Γιατί κυκλοφορούν όμως; Γιατί αφήνουν οι Δήμαρχοι, οι Περιφερειάρχες, η Τροχαία, όλες οι Αρχές, να κυκλοφορούν νταλίκες, που σκοτώνουν μικρά παιδιά μέσα στους οικισμούς; Γιατί υπάρχουν μικροσυμφέροντα, για να σταματήσουν σε κάποια καφετέρια ή σε κάποιο καφενείο. Η νταλίκα, το φορτηγό πληρώνονται το αντίτιμο του διοδίου, όταν αναλαμβάνουν μια μεταφορά.
Μ. ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ: Προφανώς. Γιατί να μην την αποδώσει λέτε.
Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: Δεν την αποδίδει και κάνει καταστροφή στους δρόμους, καταστρέφει το περιβάλλον, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις ζωές των ανθρώπων, αλλά οι κύριοι Δήμαρχοι και όποιοι άλλοι υπεύθυνοι, απευθύνονται στον Υπουργό για τα διόδια και στο Δημόσιο γιατί; Γιατί αυτό είναι εύκολο. Εγώ έστειλα προχθές έγγραφο στην Αστυνομική Διεύθυνση Φθιώτιδας, τώρα θα στείλω και σε όλους τους Δημάρχους και στον Εισαγγελέα, όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του, στο δίκαιο κράτος πρέπει να τιμωρείται. Θα πρέπει να πάρουν μέτρα, όπου κυκλοφορεί νταλίκα σε οικισμό, πρέπει να σταματήσει άμεσα, τώρα. Διότι 10 χρόνια τώρα ξέρω, τους αφήνουν και κυκλοφορούν. Κι ένα τελευταίο σε ό,τι αφορά τα διόδια του Μώλου, που είναι 0,35 ευρώ, ξέρετε τι συμβαίνει; Οι κάτοικοι της περιοχής δεν πληρώνουν, διότι έχουν κάρτες.
Α. ΡΑΒΑΝΟΣ: Γιατί φωνάζουν;
Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ: Επαναλαμβάνω, ότι γίνεται ένα έργο σύγχρονο, μεγάλο και επειδή θέλουν να υπηρετούν μικροτοπικά συμφέροντα, βγαίνουν και κάνουν δηλώσεις, οι οποίες είναι σε βάρος των συμπολιτών τους. Τους καλώ λοιπόν τώρα, ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους, να εφαρμόσουν τους νόμους. Καλώ όλους τους αρμοδίους να εφαρμόσουν τους νόμους. Αυτό μπορώ να πω.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακαλύψτε 21 παραλίες στο Νομό Φθιώτιδας (Εικόνες & Χάρτες)

Απο που πήρε το ονομά της η λουτρόπολη των Καμένων Βούρλων.Ποιά η σχέση της με την πλούσια κωμόπολη των Βουρλών της Μικράς Ασίας που κάηκε απο τους Τούρκους

Το "παπούτσι της νύφης",Ήθη και έθιμα του γάμου στο Μώλο.(video)